توانا
خانه / بادام زمینی / خرید بادام زمینی عمده | خریداران انبوه خشکبار در کشور

خرید بادام زمینی عمده | خریداران انبوه خشکبار در کشور

در کشور ما، خرید و فروش بادام زمینی برای مصارف خوراکی و یا غیرخوراکی از رونق خوبی برخوردار می باشد. خریداران و مشتریان انبوه در سراسر ایران، برای خرید بادام زمینی عمده می توانند به بازرگانی های عرضه این محصول خشکباری مراجعه کنند. خبر خوب اینکه، قیمت عمده بادام زمینی برای مشتریان نسبت به قیمت جزئی به صرفه تر و مناسب تر می باشد.

خرید بادام زمینی عمده | خریداران انبوه خشکبار در کشور

خریداران بادام زمینی در کشور

خریداران بادام زمینی در کشور

شاید همگی ما فکر می کنیم که بادام زمینی فقط برای مصارف خوراکی می باشد، در حالی که این محصول برای صنایع غیرغذایی نیز استفاده می شود. خریداران بادام زمینی در کشور ما از این نوع بادام برای موارد زیر استفاده می کنند:

  • در پخت شیرینی جات و انواع کیک ها
  • تولید کره بادام زمینی 
  • تولید روغن بادام زمینی، دانه و علوفه دامی
  • تولید رنگ ها، لاک و الکل، روغن های روان کننده، چرم لباس، جلادهنده‌ های لوازم منزل و …

مشتریان عمده و یا جزئی می توانند با مراجعه به مرکز فروش بادام زمینی، این ماده را در انواع مختلف آن بسته به نیاز خود تهیه کنند. 

فروش عمده بادام زمینی در ایران

فروش عمده بادام زمینی در ایران

بادام زمینی به دلیل داشتن خواص و همچنین کاربردهای زیاد، فروش بسیار خوبی در بازارهای ایران دارد. در مراکز و فروشگاه های عمده فروشی، انواع این محصول به صورت خام و یا برشته شده به مشتریان عرضه می گردد. لازم به ذکر است بسیاری از مراکز، با فروش پوست بادام زمینی در انواع خورد شده، نیمه خورد و درشت به صنایع مختلف توانسته اند، سود خوبی را برای خود رقم بزنند.

امروزه خرید و فروش بادام زمینی از طریق سایت های معتبر نیز در حال انجام می باشد. در بنگاه های اینترنتی مانند سایت ما، قیمت روز بادام زمینی علاوه بر عرضه عمده و یا جزئی این محصول در بسته بند های گوناگون، نیز قابل استعلام است.

شایان ذکر است در فروشگاه ما، قیمت بادام زمینی بدون پوست و یا با پوست، به دلیل فروش مستقیم برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه تمام می شود.

بازار بزرگ فروش بادام زمینی در تهران

بازار بزرگ فروش بادام زمینی در تهران

بازار تهران را می توان یکی از بزرگ ترین و فعال ترین بازارهای ایران در زمینه تأمین، پخش، خرید و فروش انواع بادام زمینی نامید. در این بازار، بادام زمینی ها تولید ایران و یا وارداتی هستند، و در طعم ها و شکل های مختلف پخش و عرضه می شوند.

بازار بزرگ فروش بادام زمینی در تهران به دو روش حضوری و یا اینترنتی فعال می باشد. مشتریان عمده و یا جزئی می توانند، برای اطلاع از آخرین قیمت بادام زمینی شمال و یا قیمت بادام زمینی دشت مغان و … به فروشگاه های اینترنتی معتبر که در تهران فعالیت دارند، مراجعه کنند.

تفاوت های انواع بادام زمینی

تفاوت های انواع بادام زمینی

اگر بخواهیم انواع بادام زمینی را تفاوت هایشان را پیدا کنیم، ابتدا باید آنها را دسته بندی کنیم، که این دسته بندی از قرار زیر می باشد:

  • بادام زمینی مرغوب
  • بادام زمینی نامرغوب

بادام زمینی های مرغوب برای مصارف خوراکی استفاده می گردند. این محصول به انواع گوناگون مانند بادام زمینی طعم دار، پرک شده، بدون پوست و یا با پوست و … تقسیم بندی می شوند. همچنین طرز تهیه در این تفاوت ها نیز موثر است، مثلا طرز تهيه بادام زميني روكش دار باعث می شود که این نوع بادام، با انواع دیگر از لحاظ شکل و طعم فرق داشته باشد.

بادام زمینی های نامرغوب در صنایع مختلف مانند تولید کاغذ، ابریشم مصنوعی و … استفاده می گردد.

از تفاوت های بارز انواع بادام زمینی، تفاوت در نرخ های عرضه شده می باشد که آن هم وابسته به نوع این محصول است.

لیست شرکت های پخش کننده بادام زمینی در کشور

لیست شرکت های پخش کننده بادام زمینی در کشور

در کشور ما خرید بادام زمینی عمده و یا جزئی، به دلیل مصرف بالا، با استقبال بسیار خوبی همراه است. شرکت ها و بازرگانی های زیادی هستند، که در زمینه پخش این محصول در انواع مختلف آن، مشغول به کار می باشند.

مصرف کنندگان و یا مشتریان صنایع مختلف خوراکی و یا غیر خوراکی، می توانند لیست شرکت های پخش کننده بادام زمینی را از طریق فضای مجازی جویا شوند. شرکت ما یکی از پخش کنندگان انواع بادام های زمینی می باشد، که توانسته است با ارائه قیمت های مناسب، خریداران زیادی را به خود جذب کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بادام زمینی به صورت عمده | عرضه مستقیم آن به سراسر کشور

بادام زمینی طعم و ارزش غذایی مانند گردو و بادام دارد.این ماده مغذی شامل ویتامین ای ،فیبر واسید فولیک و فسفر می باشد.بادام زمینی رادر اغلب خانه های مردم هند می ت

پاسخی بگذارید