توانا
خانه / فندق / صادرات فندق ایران | نماینده فروش خشکبار در سراسر کشور

صادرات فندق ایران | نماینده فروش خشکبار در سراسر کشور

فندق یکی از تنقلات خوشمزه و پر خاصیت است که توسط خشکبار فروشی ها بفروش می رسد. تولید انبوه فندق در ایران و کیفیت خوب آن سبب شده تا شرکت های بازرگانی در کشورهای مختلف علاقمند به خرید این محصول ایرانی شوند. به همین جهت امروزه صادرات فندق ایران رونق چشمگیری پیدا کرده و بر چرخه اقتصادی کشور اثر مثبتی گذاشته است. از مهم ترین خواص فندق می توان به؛ درمان کم خونی، تقویت عضلات، کاهش فشار خون، سلامتی قلب، پیشگیری از پیری زودرس، تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از برخی سرطان ها اشاره کرد.

صادرات فندق ایران | نماینده فروش خشکبار در سراسر کشور

نمایندگی فروش فندق در کشور

نمایندگی فروش فندق در کشورتولید فندق توسط کشاورزان و باغداران کشور انجام می شود و به مراکز فروش آن در کشور ارائه می شود. یکی از این مراکز نمایندگی های فروش فندق در کشور هستند. این نمایندگی ها علاوه بر فروش این محصول در زمینه پخش فندق در بازارهای مختلف نیز خدمات ارائه می دهند. دستیابی به نمایندگی های فروش خشکبار و تنقلات کار سختی نیست و به راحتی می توان به این مراکز دسترسی پیدا کرد. راه های دسترسی به نمایندگی های فروش فندق در کشور به قرار زیر است:

  • از طریق وبسایت ها و شبکه های مجازی
  • تحقیق و پرس و جو از خرده فروشی های فندق دز نزدیکی محل سکونتتان
  • مراجعه حضوری در بازار و تحقیق از خشکبار فروشی ها

صادرات فندق

صادرات فندقفندق میوه ای کروی شکل و محصول درختی به همین نام است که منبع غنی بسیاری از ویتامین ها، پروتئین و مواد معدنی بوده و حاوی مقدار زیادی روغن است. از این ماده مغذی در تهیه انواع شکلات، غذا، شیرینی ها و … استفاده می شود. کشور ایران با تولید سالانه مقدار زیادی فندق توانسته است خود را جمع صادر کنندگان این میوه پرخاصیت قرار دهد.

رونق صادرات فندق از ایران به کشورهای مختلف در آسیا و اروپا، کشاورزان ایرانی را بر آن داشته تا سطح زیر کشت باغات خود را افزایش دهند و کشت ارگانیک را در برنامه های خود بگنجانند تا بتوانند از این طریق رشد اقتصادی بیشتری حاصل نمایند.

لیست قیمت فروش فندق در کشور

لیست قیمت فروش فندق در کشورقطعا می دانید که قیمت فندق در بازارهای مختلف همانند تنقلات دیگر تفاوت هایی دارد. اما دلیل این تفاوت قیمت چه چیزی می تواند باشد؟ در اینجا سعی داریم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت محصول با ارزش و خوشمزه ای چون فندق در کشور به عوامل مختلفی بستگی دارد و این عوامل و مولفه ها شامل موارد ذیل است؛

  1. درجه کیفیت فندق
  2. تازه و کهنه بودن محصول
  3. سالم بودن و عدم کرم خوردگی محصول
  4. نوع بسته بندی میوه
  5. نوع تولید آن ( داخلب و خارجی)

معمولا برخی از فروشندگان فندق هزینه های جانبی و حمل و نقل را بر قیمت تمام شده آن لحاظ کرده و در نهایت برای فروش آن اقدام می کنند. برای تهیه لیست قیمت فروش فندق در کشور به دو روش می توانید اقدام کنید. استفاده از اینترنت و سایت های فروش این محصول، مراجعه حضوری به مراکز فروش عمده خشکبار و آجیل در شهرهای مختلف.

بازرگانی فروش فندق

بازرگانی فروش فندقیکی از مراکز اصلی خرید و فروش خشکبار در کشور بازرگانی ها هستند. تعداد زیادی بازرگانی فروش فندق در زمینه پخش و توزیع، خرید و فروش این محصول در کشور فعالیت می کنند. بازرگانی ها معمولا کارشان را محدود به بازار داخلی نمی دانند و بخش اعظم محصولاتشان را از طریق صادرات در بازارهای بین المللی به فروش می رسانند. و به نوعی می توان آنها را واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان معرفی کرد.

فروش عمده فندق در کشور

فروش عمده فندق در کشورامروزه فروش عمده فندق در کشور از رونق خوبی برخوردار است. چرا که عمدتا معاملات عمده صرفه اقتصادی بهتری هم برای خریدار و هم برای فروشنده دارد. در این روش متقاضی خرید یا همان مشتری می تواند براساس کیفیت ارزان ترین فندق را انتخاب کرده و آن را در مقدار و یا حتی تناژ بیشتر از فروشنده بخرد. برای تهیه فندق عمده راه های مختلفی وجود دارد که طبق نظر خود راحت ترین و آسان ترین راه را برای خرید و سفارش آن برگزینید. روش های تهیه فندق عمده عبارتند از:

  • خرید مستقیم و بدون واسطه از فروشگاه های مجاز
  • خرید از طریق نمایندگی های دارای مجوز
  • سفارش غیر حضوری و با واسطه از طریق کارخانه های فرآوری فندق
  • سفارش و خرید از طریق سایت های فروش آنلاین و شبکه های مجازی
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین قیمت انواع بادام زمینی و فندق درجه یک وارداتی

ثابت شده است که بادام زمینی به جای افزایش وزن باعث کاهش وزن می شود. برخی تحقیقات نشان می دهد که پسته به کاهش وزن نیز کمک می کند.فندق آجیل پرطرفدار، از درخت کوری

پاسخی بگذارید