توانا
خانه / بادام زمینی / قیمت عمده بادام زمینی صادراتی | تهیه خشکبار با مناسب ترین قیمت ها در کشور

قیمت عمده بادام زمینی صادراتی | تهیه خشکبار با مناسب ترین قیمت ها در کشور

در کشور ما به دلیل تولیدات خوب و با کیفیت بادام زمینی، این محصول به کشورهای دیگر توسط شرکت ها و بازرگانان صادر می شود. قیمت عمده بادام زمینی صادراتی برای مشتریان به صرفه و مناسب می باشد. انواع بادام زمینی های تولید شده در ایران را می توان از فروشگاه های معتبر آنلاین عرضه انواع خشکبار با مناسب ترین قیمت در سراسر کشور، تهیه کرد.قیمت عمده بادام زمینی صادراتی | تهیه خشکبار با مناسب ترین قیمت ها در کشور

تهیه بادام زمینی به مناسب ترین قیمت ها در کشور

تهیه بادام زمینی به مناسب ترین قیمت ها در کشور

بادام زمینی از جمله محصولات خشکباری می باشد که در صنایع غذایی و یا غیرغذایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این خشکبار در صنایع غذایی مانند پخت شیرینی جات و یا در آجیل های درهم و در صنایع غیرغذایی از خود بادام زمینی و یا پوست آن برای تهیه روغن، خمیر کاغذ و … استفاده می گردد.

خریداران و مشتریان عمده و یا جزئی برای تهیه بادام زمینی با مناسب ترین قیمت و نرخ در بازار می توانند به مراکز و شعب اینترنتی مراجعه کنند. خرید آنلاین بادام زمینی، باعث می شود که مشتری با حذف دلالان و واسطه ها، ارزان ترین و مطمئن ترین خرید را انجام دهد.

در سایت و فروشگاه های معتبر آنلاین همانند وب سایت ما، پخش بادام زمینی ارزان ولی با کیفیتی درجه یک و عالی در انواع مختلف آن صورت می گیرد. 

لیست قیمت فروش بادام زمینی در ایران

لیست قیمت فروش بادام زمینی در ایران

در بازار خرید و فروش انواع خشکبار، نرخ های متفاوتی از بادام زمینی به چشم می خورد. تفاوت قیمت بادام زمینی باعث می شود، که فروشندگان لیست قیمت فروش عمده بادام زمینی چینی و یا بادام زمینی های ایرانی را در انواع فله ای و یا جزئی، در اختیار مشتریان برای خرید و فروش راحت تر قرار دهند.

به طور کلی قیمت و نرخ تعیین شده بادام زمینی در ایران بسته به عوامل و فاکتورهای زیر می باشد:

  • وارداتی و یا تولید ایران
  • نوع بسته بندی
  • نوع بادام زمینی (برشته شده، خام و …)
  • میزان سفارش
  • شیوه خرید

فروش عمده بادام زمینی در کشور

فروش عمده بادام زمینی در کشور

بادام زمینی در انواع مختف خام، با پوست، طعم دار و … خریداران زیادی دارد. در سراسر کشور، فعالانی وجود دارند که در زمینه فروش بادام زمینی عمده، توانسته اند خدمات خوبی را به مشتریان ارائه کنند.

فروش عمده بادام زمینی در کشور در تناژهای بالا و به صورت انبوه صورت می گیرد. بیشترین خریداران عمده، شامل آجیل فروشان و یا صنایع مختلف تولید مواد خوراکی و یا غیر خوراکی می باشند. شایان ذکر است، فروش عمده انواع بادام زمینی نسبت به خرید خرده، دارای نرخ و قیمت مناسب تری دارد.

صادرات بادام زمینی

صادرات بادام زمینی

تولید بادام زمینی در ایران در دشت مغان و یا در شهرهای شمالی همچون آستانه اشرفیه، بسیار رونق دارد، و سالانه مزارع زیادی در این مناطق به زیر کشت این محصول می روند. بادام زمینی های تولید شده در ایران بسیار با کیفیت هستند و طعم و مزه بی نظیری دارند.

شرکت های مختلفی در ایران با خرید بادام زمینی از تولید کنندگان و مزرعه داران و بسته بندی آنها به بهترین شکل، این محصول پرخواص را به کشورهای دیگر برای صادارت آماده می کنند. صادرات بادام زمینی در حجم های مختلف به کشورهای زیر در حال انجام می باشد:

  • ترکمنستان، قزاقستان
  • افغانستان
  • عمان، عراق
  • روسیه
  • ترکیه
  • ارمنستان
  • کشورهای اروپایی

صادرات انواع بادام زمینی به کشورهای دیگر باعث تولیدات بیشتر این محصول و همچنین سود زیاد در چرخه اقتصادی کشور شده است. 

شرکت های پخش کننده بادام زمینی در کشور

شرکت های پخش کننده بادام زمینی در کشور

پخش و عرضه محصولات خشکباری در ایران همواره با رونق بسیار خوبی همراه بوده است. بادام زمینی نیز از این قاعده مستثنی نیست، و باعث شده است که افرادی زیادی در این حوزه مشغول به فعالیت باشند.

شرکت های پخش کننده بادام زمینی در ایران، این محصول را با طعم ها و شکل های مختلف به مشتریان عرضه می کنند. مثلا مشتری برای خرید بادام زمینی خام با پوست، می تواند به شرکت های پخش کننده معتبر نظیر نمایندگی های آنلاین مراجعه کند.

لازم به ذکر است بسیاری از شرکت های پخش کننده، علاوه بر پخش این محصول در سراسر کشور آن را به کشورهای دیگر نیز عرضه می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بادام زمینی به صورت عمده | عرضه مستقیم آن به سراسر کشور

بادام زمینی طعم و ارزش غذایی مانند گردو و بادام دارد.این ماده مغذی شامل ویتامین ای ،فیبر واسید فولیک و فسفر می باشد.بادام زمینی رادر اغلب خانه های مردم هند می ت

پاسخی بگذارید