توانا
خانه / بادام زمینی /  تهیه فله ای بادام زمینی | بزرگ ترین بازار فروش خشکبار در کشور

 تهیه فله ای بادام زمینی | بزرگ ترین بازار فروش خشکبار در کشور

امروزه به دلیل خواص بادام هلندی و دیگر بادام ها تهیه فله ای بادام زمینی زیاد به چشم می خورد به گونه ای که بزرگترین بازار فروش خشکبار در کشور با فروش چشمگیر این‌محصول رو به رو شده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 تهیه فله ای بادام زمینی | بزرگ ترین بازار فروش خشکبار در کشور

بزرگ ترین بازار فروش بادام زمینی در کشور

بزرگ ترین بازار فروش بادام زمینی در کشوربزرگترین بازار فروش بادام زمینی در کشور در استان تهران واقع است چرا که بهترین کیفیت و متنوع ترین محصولات تشکیل دهنده آجیل را از سراسر استان تهیه و در این مراکز به فروش می رسانند. خریداران در این مراکز عمدتا فروشگاه های توزیع آجیل و یا کارخانجات تولید مواد غذایی می باشند که از این محصول در تولید محصولات غذایی خود استفاده می کنند.

امروزه تولید کره بادام زمینی به دلیل خواص بی نظیری که برای سلامتی انسان دارد رو به افزایش است. این تولیدکنندگان برای تهیه بادام زمینی های مرغوب به مراکز فروش عمده و نمایندگی های فروش این محصول مراجعه می کنند و یا به صورت مستقیم از باغ داران خریداری می نمایند.

فروش فله ای بادام زمینی در ایران

فروش فله ای بادام زمینی در ایرانفروش فله ای بادام زمینی در ایران توسط باغ داران این محصول و یا مراکز فروش بزرگ بادام زمینی صورت می گیرد. کارخانجات تولید مواد غذایی مانند کره بادام زمینی و یا بیسکوییت و شکلات و بستنی های حاوی بادام زمینی، برای تولید محصولات خود، بادام‌ را به صورت عمده و فله ای خریداری می نمایند.

در فروشگاه های توزیع این‌محصول و خوار و بار فروشی ها نیز این‌محصول به صورت فله ای و کیلویی به فروش می رسد که بنا به استان مورد نظر دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

بادام های با پوست عمدتا کیفیت متفاوتی دارند که بعضا نیمی از آن ها پوچ می باشد بدین علت بادام های مغز شده دارای قیمت های بالاتری نسبتا با دیگر انواع دارد.

تفاوت های انواع بادام زمینی

تفاوت های انواع بادام زمینیانواع بادام زمینی بسته به کیفیت عالی و مزه آن ها و همچنین‌استان مورد کشت متفاوت می باشد. که قیمت های مختلفی را نیز دارا می باشند. امروزه در تولید مواد غذایی نیز از این محصول استفاده می کنند. در سوپر مارکت ها و هایپر ها امروزه با انواع بادام زمینی هایی مواجه می شویم که با روکش های متفاوت و در بسته بندی های زیبا و جذاب به فروش می رسند که از جمله آن ها می توان به بادام زمینی روکش دار هلندی اشاره کرد.

از این جهت بسیاری از خوار و بار فروشی ها به تهیه دستگاه روکش بادام زمینی روی آورده اند تا با این روش بتوانند این‌محصول را با روکش های شکلاتی و عسلی و … به فروش برسانند که در حال حاضر با استقبال بی نظیری مواجه شده است. فروشندگان بادام زمینی روکش دار فله را بهتر از بسته بندی شده این محصول به فروش می رسانند.

عرضه بدون واسطه بادام زمینی در کشور

عرضه بدون واسطه بادام زمینی در کشورعرضه بدون واسطه بادام‌زمینی در کشور توسط باغ داران این‌محصول انجام می شود. آن ها با عرضه مستقیم به کارخانجات و فروشندگان می توانند از افزایش قیمت بی رویه آن جلوگیری نمایند.

امروزه مردم‌ با خرید خام این محصول و مراجعه به سایت های اینترنتی و آموزش روکش دار کردن، توانسته اند تنقلات با ارزش غذایی زیاد را برای کودکان خود فراهم‌ کنند که از نظر بهداشتی در سطح بالایی نیز می باشد.

طرز تهیه بادام زمینی سرکه نمکی که طرفداران بسیاری دارد در سایت های اینترنتی و فضای مجازی وجود دارد. همچنین طرز تهیه بادام زمینی روکش دار را در فضای مجازی به وفور می بینیم که به آسانی تهیه می شود.

کالری بادام زمینی روکش دار زیاد می باشد و این نکته را نباید فراموش کرد که ازدیاد در مصرف این ماده چاقی و اضافه وزن را در پی خواهد داشت.

حراجی بادام زمینی در ایران

حراجی بادام زمینی در ایرانحراج بادام زمینی در ایران در فصل برداشت این محصول به وفور به چشم می خورد چرا که عمدتا با کاهش قیمت رو به رو می شود. بیشتر خریداران امروزه برای خرید این محصول به سایت های فروش آنلاین مراجعه می کنند و در قیمت های مناسب و ارسال رایگان‌ آن ها را تهیه می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بادام زمینی به صورت عمده | عرضه مستقیم آن به سراسر کشور

بادام زمینی طعم و ارزش غذایی مانند گردو و بادام دارد.این ماده مغذی شامل ویتامین ای ،فیبر واسید فولیک و فسفر می باشد.بادام زمینی رادر اغلب خانه های مردم هند می ت

پاسخی بگذارید